[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Право » Образцы исковых заявлений » Иск о требовании перерасчёта помощи по уходу за ребёнком (Образец искового заявления)
Иск о требовании перерасчёта помощи по уходу за ребёнком
AquilaДата: Суббота, 28.05.2011, 20:13 | Сообщение # 1
Ремедиум
Группа: Администраторы
Сообщений: 19
Награды: 0
Статус: Offline
До (назва суду)
адреса: (адреса суду)

Позивач
(Прізвище, Ім`я, по-батькові позивача)
адреса: (адреса позивача)

Відповідач
(найменування відповідача)
адреса: (адреса відповідача)

про зобов’язання здійснити перерахунок та стягнення заборгованості зі сплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ


Відповідно до ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, їхня посадова чи службова особа, інший суб’єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідач є суб’єктом публічного управління. Він є виразником державних і суспільних інтересів, носієм публічної влади. Суб’єкт публічного управління, обов’язковий учасник публічно-правових відносин, має особливий правовий статус, тому що наділений владними повноваженнями щодо об’єкта управління. Крім того, відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України Управління праці та соціального захисту населення (надалі - УПСЗН) є головним розпорядником бюджетних коштів. З цього слідує, що відповідач є суб'єктом владних повноважень в розумінні КАС України.

Також, відповідно до п. 3 ст. 18 КАС України, справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача. Враховуюче вищезазначене, вважаю, що цей спір може бути розглянутий (відповідним судом) районним судом як адміністративним судом.
З (дата). я знаходжусь на обліку в Управлінні праці та соціального захисту населення як отримувач допомоги по догляду за дитиною, (ім'я, дата народження) року народження, до досягнення нею трирічного віку. Допомогу мені було надано з (дата) р. по (дата) р.
Зазначену допомогу відповідачем було призначено в розмірі, що було передбачено діючим законодавством на той час. Проте, згідно із ст. 15 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», в редакції, яка діяла до набрання законної сили Законом України «Про державний бюджет України на 2007 рік», допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років.
Законом України «Про державний бюджет України на 2007 рік» № 489-V від 19.12.2006р. було встановлено наступне:
- абзац 3 частини 2 ст. 56 Закону: допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку - у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90 гривень для незастрахованих осіб та не менше 23 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, для застрахованих осіб, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
- пункт 7 ст. 71 Закону: зупинити на 2007 рік дію статей 41 та 43 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням”.
- пункт 14 ст. 71 Закону: зупинити на 2007 рік дію статті 12, частини першої статті 15 та пункту 3 розділу VIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми».

Проте, рішенням Конституційного суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 положення абзацу третього частини другої статті 56, та п. 7, п. 14 ст. 71 втратили чинність, як такі, що визнані неконституційним.
Враховуючи, що рішення Конституційного суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене, вважаю, що відповідачем відповідно до цього рішення повинен бути здійснений перерахунок допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і виплачена заборгованість зі сплати цієї допомоги.
Так, (дата) р. листом я звернулась до відповідача з проханням провести перерахунок і виплатити мені заборгованість зі сплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за період з 01 січня місяця 2007 року з урахуванням сум, що отримані мною згідно ст. 56 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» № 489-V від 19.12.2006р.
Однак, відповідач листом (номер та дата листа) р. повідомив, що допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку виплачується згідно чинного законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» мені, як матері, яка має дитину віком до 3 років, щомісяця призначена допомога повинна бути виплачена у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років.
Згідно з ст. 62 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року № 489-V, затверджено на 2007 рік прожитковий мінімум на одну особу на дітей віком до 6 років у розмірі: з 01 січня - 434 гривні, з 01 квітня - 463 гривні, з 01 жовтня - 470 гривень.
Фактично, згідно наданої відповідачем довідки від 20.05.2009р. № 732 мені виплачено:
 з (період) - (сума) грн.
 за (період) - (сума)
 за (період) - (сума)
 за(період) - (сума)
 за (період) - (сума)

Вважаю, що допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, відповідно до ст. 15 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» повинна бути визначена з 01 січня 2007 року по 31 березня 2007 року у розмірі 434 гривні щомісячно, з 01 квітня 2007 року по 30 вересня 2007 року в розмірі 463 грн. щомісячно, з 01 жовтня 2007 року - 470 грн. щомісячно.
Враховуючи зазначене, розмір недоотриманої суми допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за період з січня 2007 року по жовтень 2007 року включно, складає (сума). з розрахунку:
 за січень 2007 року: 434 грн. (встановлений прожитковий мінімум для дітей віком до 6 років) - (сплачена сума) = 334.28 грн.;
 за лютий 2007р.: 434 - (сплачена сума) = 334.28 грн.;
 за березень 2007р. : 434 - (сплачена сума) = 334.28 грн.;
- за квітень 2007 року: 463 грн. - (сплачена сума) = 363.28 грн.;
- за травень 2007 року: 463 грн. - (сплачена сума) = 363.28 грн.;
- за червень 2007 року: 463 грн. - (сплачена сума) = 363.28 грн.;
- за липень 2007 року: 463 грн. - (сплачена сума) = 361.84 грн.;
- за серпень 2007 року: 463 грн. - (сплачена сума) = 359.59 грн.;
- за вересень 2007 року: 463 грн. - (сплачена сума) = 358.15 грн.;
- за жовтень 2007 року: 470 грн. - (сплачена сума) = 365.15 грн.;

Загальна сума за 2007 рік складає: (сума) грн.
Відповідно до п. 2 ст. 625 ЦК України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов’язання, на вимогу кредитора зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення.
Розраховуємо розмір індексації з 01 січня 2008 року по 31 травня 2009 року: (розрахунок індексу інфляції).
Таким чином, загальний розмір недоотриманої суми допомоги з врахуванням індексу інфляції складає: (сума).
Вважаю дії відповідача щодо не перерахунку допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку противоправними і такими, що не відповідають діючому законодавству України. Відповідач своїми діями порушує моє право на соціальний захист та конституційні права на гарантовану державою матеріальну підтримку материнства.
Відповідно до пунктів 5 та 6 резолютивної частини рішення Конституційного суду України від 09 липня 2007 року це рішення має преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв’язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень статей зазначених законів, що визнані неконституційними та є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.
Керуючись рішенням Конституційного суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007, ст. 15 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», ст. 62 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року № 489-V, ст. 610, 625 Цивільного кодексу України, ст. ст. 6, 17, 18, 20, 104-106 Кодексу Адміністративного Судочинства України,

ПРОШУ:


1. Визнати бездіяльність Управління праці та соціального захисту населення (назва) районної державної адміністрації по відношенню до перерахунку допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, противоправною.
2. Зобов’язати відповідача Управління праці та соціального захисту населення Скадовської районної державної адміністрації призначити мені відповідно до ст. 15 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», щомісячну допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, починаючи з 01.01.2007 року по 31.10.2007 року у розмірах, які дорівнюють прожитковому мінімуму для дітей віком до 6 років - 434 грн., починаючи з 01 січня 2007 року - 434 грн. з наступним підвищенням виплат відповідно до прожиткового мінімуму дітей відповідного віку.
3. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Скадовської районної державної адміністрації за рахунок Державного бюджету України на мою користь суму недоотриманої допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі (сума) грн., та інфляційне збільшення суми недоотриманої допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі (сума) грн., усього на загальну суму (сума).
4. Стягнути з відповідача усі витрати по справі.
Додаток:
1. Лист від (дата) р.
2. Лист УПСЗН від (дата)
3. Довідка УПСЗН від (дата)
5. Копія свідоцтва про народження дитини
6. Копія позовної заяви для відповідача з додатками.

(дата, підпис)
 
Форум » Право » Образцы исковых заявлений » Иск о требовании перерасчёта помощи по уходу за ребёнком (Образец искового заявления)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: